Buhalterinė apskaita – tai, kas būtina kiekvienai įsteigtai ar jau ilgą laiką veikiančiai įmonei. Kartu su įmonių steigimo paslauga siūlome ir buhalterinės apskaitos tvarkymą. Teikiame mokesčių konsultacijas, atstovaujame Valstybinėje mokesčių inspekcijoje. Buhalterinė apskaita atliekama nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinių ataskaitų rinkinių sudarymo ir pateikimo.
Klientui pageidaujant, suteikiamas tiesioginis priėjimas internetu prie buhalterinės sistemos, kurioje klientas pats gali vesti sandėlio apskaitą, išrašyti pardavimo sąskaitas, kontroliuoti atsiskaitymus su pirkėjais ir tiekėjais.
Pagal individualius Klientų poreikius mes suteiksime šias paslaugas:
- pirminių apskaitos dokumentų vedimas;
- personalo apskaita: darbo užmokesčio skaičiavimas, įsakymų, susijusių su personalo apskaita, ruošimas;
- mokesčių deklaracijų teikimas kontroliuojančioms institucijoms: VMI, Sodra, VĮ „Registrų centras“;
- finansinės ataskaitos vadovams – pelno (nuostolių) ataskaita, balansas, pinigų srautų ataskaita, ataskaitos įmonės konsolidavimui ir kt.;
- pakuočių apskaita;
- mokėjimo pavedimų prekių ir paslaugų tiekėjams, darbuotojams, mokesčių atlikimas;
- atsiskaitymų kontrolė, tiekėjų/pirkėjų skolų derinimas;
- atstovavimas kontroliuojančiose institucijose;
- konsultacijos.