Kodėl įsteigtų įmonių pardavimas yra populiaresnis nei įmonių steigimas?

Įsteigtų įmonių (UAB, MB ir kt.) pardavimas gerokai lenkia įmonių (UAB, MB ir kt.) steigimą. Vietoj įmonių (UAB, MB ir kt.) steigimo paslaugos verslininkai dažniau renkasi įsteigtų įmonių (UAB, MB ir kt.) pardavimą. Tokiu būdu išvengiama įmonės (UAB, MB ir kt.) steigimo proceso, kai patiems reikia atlikti nemažai steigimo darbų, nereikia domėtis įmonių (UAB, MB ir kt.) steigimą reglamentuojančiais teisės aktais bei jų pakeitimais.

Kaip vyksta įmonių (UAB, MB ir kt.) pardavimas?

  • Išsirenkate įmonę (UAB, MB ir kt.) iš parduodamų įmonių sąrašo (jeigu nei vienas pavadinimas netinka, tuomet galima įsteigti įmonę (UAB, MB ir kt.) su Jūsų pasirinktu pavadinimu, atitinkančiu bendrinės lietuvių kalbos normas);
  • Pateikiate duomenis, reikalingus įmonės (UAB, MB ir kt.) pirkimo-pardavimo dokumentams parengti (akcininkų/narių duomenis (vardą, pavardę, asmens kodą, deklaruotos gyvenamosios vietos adresus, kontaktinę informaciją (tel., el. paštą); jeigu akcininkai/nariai sudarę santuoką ir akcijas/nario teises įgyja bendrosios jungtinės sutuoktinių nuosavybės teise, pateikti sutuoktinio vardą, pavardę, asmens kodą; vadovo duomenis (vardą, pavardę, asmens kodą, deklaruotos gyvenamosios vietos adresą, kontaktinę informaciją (tel., el. paštą));
  • Sutartu laiku atvykstate pasirašyti įmonės (UAB, MB ir kt.) pirkimo-pardavimo dokumentų;
  • UAB atveju Akcijų pirkimo-pardavimo sutartis pasirašoma notarų biure iš anksto suderinus laiką su notaru, MB atveju pirkimo-pardavimo dokumentai pasirašomi mūsų biure;
  • Pakeitimai įregistruojami VĮ „Registrų centras“ Juridinių asmenų registre. Naujasis įmonės (UAB, MB ir kt.) vadovas ne vėliau kaip per 5 dienas apie įvykusius pakeitimus privalo informuoti Juridinių asmenų registro tvarkytoją.