Įmonės duomenų pakeitimų įregistravimas elektroniniu būdu

Lietuvos verslo subjektai jau kurį laiką verčiasi naujomis sąlygomis adaptuodamiesi prie paskelbto karantino ribojimų. Dabartinėje situacijoje įmonių (UAB, MB) vadovus galima būtų paraginti naudotis VĮ Registrų centro suteikiamomis galimybėmis elektroninėje erdvėje. Svarbu pažymėti, kad daugelį įmonės duomenų pakeitimų galima įregistruoti neišeinant iš ofiso ar namų juridinio asmenų duomenų tvarkytojo elektroninėje savitarnos sistemoje. Tam tereikia įmonės vadovui turėti elektroninį parašą, kuriuo dėka asmuo identifikuojamas nuotoliniu būdu ir prisijungęs gali registruoti įmonės duomenų keitimą, teikti prašymus, keisti buveinės adresą, skelbti pranešimus. Taip pat nuo šių metų vasario mėnesio įmonės akcininko duomenų jau nebegalima įregistruoti vizito į Registrų centrą metu teikiant popierinį prašymą – bet kokie duomenų pasikeitimai apie įmonės dalyvius teikiami tik per juridinių asmenų dalyvių sistemą (JADIS) Registrų centro savitarnoje. Elektroniniu būdu galima taip pat įregistruoti naujo įmonės vadovo duomenis, įmonės adresą, kontaktus, įregistruoti teisinį statusą, informuoti apie pavadinimo keitimą, įregistruoti naujus įmonės įstatus. Kai kurie sudėtingesni įmonės gyvavimo ciklo procesai vis dar neapsieina be notarų pagalbos, pavyzdžiui, įmonės pertvarkymas ar reorganizavimas, įstatinio didinimas iš rezervų ar pelno arba turtu, tačiau ir minėtuose procedūrose dalį veiksmų galima atlikti Registrų centro savitarnoje, kas paspartina procesą.

UAB „Juriscon“ teisininkai pasiruošę suteikti įmonių (UAB, MB) vadovams konsultacijas dėl galimybių Registrų centro savitarnos sistemoje arba įregistruoti visus reikalingus pakeitimus tuo atveju, kai juridinio asmens vadovai pageidauja suteikti įgaliojimus profesionaliems teisininkams ir sutaupyti laiko.