Pasikeitus įmonės (UAB, MB ir kt.) vadovui, būtina perimti ir įmonės banko sąskaitą. Naujasis įmonės (UAB, MB ir kt.) vadovas ar jo įgaliotas asmuo perimti sąskaitą gali tik atvykęs į banko skyrių. Perimant įmonės (UAB, MB ir kt.) banko sąskaitą būrina pateikti šiuos dokumentus:
- išplėstinio išrašo iš Juridinių asmenų registro originalą (išduotą ne anksčiau kaip prieš 6 mėnesius iki juridiniam asmeniui kreipiantis į banką dėl sąskaitos atidarymo) arba VĮ Registrų centro prieigos kodą, būtiną norint gauti elektroninį sertifikuotą juridinio asmens išrašą;
- įmonės steigimo dokumentų (įstatų, nuostatų ar kt.) originalą arba nuorašą;
- juridinio asmens valdymo organo sprendimo originalą arba nuorašą, liudijantį vadovo paskyrimą;
- juridinio asmens vadovo ar kito valdymo organo patvirtintą įgaliojimą pasirašyti banko sąskaitos sutartį, jei sutartį pasirašo juridinio asmens įgaliotas asmuo;
- sutartį pasirašančio asmens tapatybę liudijantį dokumentą:
- Lietuvos Respublikos piliečio pasą
arba
- Lietuvos Respublikos asmens tapatybės kortelę
arba
- užsienio valstybės piliečio pasą
arba
- užsienio asmens tapatybės kortelę
arba
- leidimą laikinai arba nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje
- įmonės antspaudą, jei pareiga jį turėti yra nustatyta įmonės steigimo dokumentuose ar įstatymuose.
Bankas gali paprašyti papildomų dokumentų, informacijos ar paaiškinimo, jeigu tai būtina laikantis teisės aktuose nustatytų reikalavimų.